Powered By Blogger

MOI GOŚCIE.

piątek, 3 czerwca 2011

o jasny gwint!!!!

Słuchajcie! nie mogę zamieszczać komentarzy!!! nie wiem co9 sie dzieje, jak jestem zalogowana i piszę do kogoś jkomentarz, wyskakuje mi strona glówna blogera i każe się zalogowac, potem po wpisaniu tego wszystkiego wyskakuje ze jestem ANONIMOWY.....i znów pokazuje że trzeba wpisĆ TE WSZYSTKIE HASŁA I EMAILE....NO MNIE TRAFI CHYBA....NIE WIEM CO JEST GRANE.  Czy któraś z was też tak ma?...

PS.
Dominicz\ko, chciałam do Ciebie napisać, ze śliczny zrobiłaś ten komlecik.....jesteś moim Mistrzem w końcu.....

2 komentarze:

jola_zola pisze...

ooooooooo tak!!!!!
dzisiaj już nie, ale wczoraj to mnie szlag trafiał!!!
poza tym wcześniej jż dwa razy miałam nie wiadomo dlaczego i nie wiadomo od kiedy zablokowany blog dla odwiedzających...
gdyby nie Zetka@ do tej pory bym o tym nie wiedziała, że osoby, ktorych nie jestem obserwatorem nie mają dostępu do mojego profilu i bloga...
podobno to wina przeglądarki jest...
zajrzyj w komentarze mojego ostatniego postu, może coś Ci to rozjaśni...
http://jolazola.blogspot.com/2011/06/169-czy-to-wskazuje-na-wamanie.html

Nika pisze...

cześć Iwonko, ja dzisiaj i kilka dni temu też miałam taki problem

ale próbowałam w pracy napisać

przyszłam do domu i nadrabiam :)) właśnie przelatuję po blogach

a ze mnie to amator totalny a nie jakiś taki na M :D